Every day is new beginning, take a deep breath and start again...

X mas staff party in the sky

26.12.2014 10:31

Vánoční party v oblacích byla tak okouzlující pro moje oči, že ani nedokážu popsat, co jsem v tu chvíli cítila... Prosklenná vysoká budova s úžasným výtahem až do nebes mě potkávala každý den, když jsem jezdila nočním busem skoro každý den po práci. A tento sen, který jsem potkávala se mi splnil. Naše X mas staff party naší restaurace Launceston place se konala v restauraci Duck & Waffle ve 40. patře této úžasné budovy. Po dvanácté hodině v neděli jsme společně připili kvalitním šampaňským spolu se šefem Timem Allenem a za pár minut dorazily klasické černé londýnské taxi a odvezli nás směr Duck &Waffle. Bylo nás cca 30, celý personál restaurace, takže jelo taxiku celkem dost. Po příjezdu jsme si dali kratké cigárko a poté jsme vstoupili do úžasného výtahu, který nás pohybem jakoby vcucnutí vytáhl až do 40. patra této úžasné budovy. No výšky moc nemusim teda, ale pohled na otevírající se londýn byl ohromující. Po příjezdu do 40. patra se otevřeli dveře do exlusivni restaurace spolu s úžasným sky barem. Všude kolem nás byla prosklenná velká okna s výhledem na Gherkin a osvetlěný Londýn. člověk se až bál přistoupit k oknu blíže :-) Pro náš byl připraven dlouhý stůl s degustačním menu a šampaňským. Společně jsme si připili a popřáli hezké vánoce a zároveň se rozloučili se mnou a hlavním somelierem. Poté nám bylo servírováno degustační menu, které začínalo fritovanou pomeračovou kúrou s chilli jako chuťovka, poté nám donesli úžasný creme brule foie gras z lobstera(kraba), dále následovala zapečená mozzarella s krustou parmazánu, tataráček z tunáka, vynikající salát s dobrou zálivkou a jako hreb tradicní pokrom Duck & Waffle. Celé degustační menu jsme se zajedli úžasným dezertem ,který skýtal různé druhy zmrzlin, s krémy z pistacíí a karamelu a oříšky. To celé jsme celou dobu ladili s dobrým červeným a bílým vínem a dobrou náladou a výhledem na nekonečný Londýn. Pro mě neskutečný zážitek a nikdy na něj nezapomenu. Děkuji launceston Place za tento zážitek.