Every day is new beginning, take a deep breath and start again...

I wanted to pee terribly and he invited me to his home:-D or new friends:-D

17.12.2014 23:32

Titulek tohoto článku napovídá,ze pujde o mírně vtipnou historku :<>D Jsou to sotva 3 dny,co můj dotaz ve skupině Češi a Slováci v lodnyne na FB,okomentoval kluk s ulitlou profilovkou se jmenem Domíno :-D Kytka Konopásek :-D ),ze to je skoda,at neodjizdim,ze makat v michelinu je pecka a tak.Pote mi prisĺa zprava v messengerovi s tim,ze me vubec nezná,ale stejne si rekne svuj názor :-D no uz od téhle chvíle jsem věděla,ze ten kluk bude crazy :-D Jak jinak nez ze jsem zrentgenovala jeho profil :-D mladicky,sympaticky vypadající kluk.Samozrejme ja jsem starenka proti němu :-D Ok uznala jsem,ze neni vrah a ze mu odpovím tedy.Odpovedela jsem proc se chystám domu a co me vse ceka na plany.Konverzace se rozběhla a byl z toho sraz v nedeli u metra Leyton.Toho dne byla třetí adventní nedele a nejak jsme se v horečně konverzaci dostali az k tomu "hele zapal za me adventní svíčku,je ta třetí adventní a ja budu v praci",no neco ve stylu zname se uz 100let.Jelikoz jsem za 3 mesice mluvila cesky jen s Vercou a s rodinou,tak moznost vykecat se a pokecat byla super :-D No abych se vratila k te svicce,pro srandu jsem ji zapálila a pak si tak v nedeli vecer projížďka FB a cucim do blba a v tom vidim slova,zapalte dnes třetí adventní svíčku,je to totiž svíčka přátelství :) Jakoze coze říkám si?A do toho horoskop napovídal take niva přátelství :<>) Jelikoz od nedele do ut jsem mela 3 dny Off,tak jsem mela cas na další sraz a proc ne,kdyz Odjizdim uz za 6dni :-D Pres den jsem stihla uzavřít ucet a vyřídit nejake papiry a darky jen pro segru a dobre jeden pro me :-D Primark je nemoc ja vim :-D Jinak jsme s neznámým novým kamarádem vyrazili vecer na pivo do centra a zakotvili v bellushi baru na covent garden :-D kecali jsme jako bychom se znali roky a podotýkám ze mne je 27 a jemu 23 :-D zjistila jsem,ze tu ma přátele kluky,a ze moje Verca by tu Apson nebyla sama,kdyz bych je všecky dala dohromady.Kdyz uz ji takhle opoustim :/.Ja dohazovacka :<>D No pod dvou amstlech jsme šli na "nocni památky".Akce jdi do tesca mam žízeň a zahazime si jukebox s plnou penezkou tech hnědých cudliku,které nemůžete udat v obchodě pac nez je spočítáte,tak radsi vytáhnete papírovku :-D No nic koupili jsme dva cidery od stelly artois a vyrazili k London Eye!Fakt az záhadne mame dost společného a to se lisime o 5 let :-D no dostala jsem samozrejme vynadano,ze Odjizdim a ze jsem to vse zkazila,ze mohla byt parta a tak :-D No ale ja vim,ze osud to tak chtel a ja se tak rozhodla dle sveho srdce a to me táhne domu a uz se tesim!Tak co aspon budu mit partu lidi,která se neztratí!A bude v londyne,tak proc ne si zaletet na výlet a pozdravit moje krajany :-D a neco malo pokoupit v primarku ( přiznávám :-D ).No vecer pokračoval a ja najednou seděla v buse směr někde konec Leytonu s tim,ze se mi chce ale strasne "čůrat" a on ze me vezme dom (kde podotýkám bydli 3dny sotva a ja dostala přednášku,ze jsem první kdo tam je a ze ho kluci zabijou :-D ) a pak me doprovodí na bus a pojedu dom :-D No bus jel někde,kde snad ani lišky uz nedávají dobrou noc,pac to byl konec světa a ja asi vystřízlivěla a říkám si,jsi blazen bo co,kam to jako jdeš :-D Tma a tiché ulice,padající mlha a kluk co znam 3 dny,no jsem o hlavu větší a o 5 let starsi,ale to neznamená,ze ho preperu,říkám si.A tak uvazuju nevymluvim se ja nejak :-S No nebojte vse dopadlo ve vsi počestnosti a ja ziju.Vykonala jsem svou nutnou potrebu v naprosto ciste koupelně vč toalety,kde me uchvátila plne poličky sprchových gelu,cisticich prostředku (pac u nas nemůžeš nechat nic,pac to druhy den proste uz na tom miste neni).Pak jsem zkoukla jeho pokoj,pac uz cely dum vypadal o 100% hezčí nez ten nas na warren road.Vesla jsem do pokoje mozna 5 metru na délku a 3m na šířku s palandou.Pokoj vypadal jak z harryho portera,co bydlel pod schodama v Kvikalkove.No ale kdyz mi rekl ten týdenní najem,tak to bych taky bydlela jako harry :-D No z večera se vyklubal mírně nocni hlad takze arabas s pizzou to jistil a chardonnay neznáme značky ze spodního regálu bylo to nej,co jsme v tu chvili chtěli :-D Po nocni veceri jsme kecali další hodiny, az jsem videla hodinky a vytrestila oci a byly 4 hod rano...No takze sup kabát a jde se na bus a domu...A to si ze me jeste delal legru pac mame s vercou takove znameni,ze si píšeme kdyz dorazime pozde z prace nebo tak,jakoze zijem :-D a ja se ozvala az tak 4.30.No ona den předemnou v podobný cas s komentářem byla jsem na drinku v casinu na trafalgaru :-D my to vedem "inženýrky ve svete".No druhy den se me moje Roomate kate ptá,kde si trajdala :-D říkám jsem byla někde kde ani lišky nedávají dobrou noc s klukem co znam 3 dny a je cca stary jak moje segra :-D Smiiiich :-D No potom jsem si pospala do 12 pekne a odhodlavala ma balení kufru,protoze cas leti a ja makam od dnes do nedele a v pondeli rano uz sedím v busu směr home sweet home :) A v tom mi píse Kristina z prace jak se mas?A ja posilam fotku jak se topim v obr kufru a ten uz je plny a ja mam jeste plny pokoj krámu :<>D trochu znervoznim proc mi vlastne píse a v tom to prijde!Kde jsi <>Mas byt v praci,mas Pm.A ja v šoku smolim jen what????No pak mi píse i Eva my sweetheart a ja říkám ja nemuzu přijít,co to ma jako byt,mam Off.No žaludek začal byt jak na vodě a ja nerv.No nakonec jsem nesla,pac jako uz tak zůstávám dele v praci nez jsem chtela,takze bohuzel.V tom píse Domino at nemam nerva a za hodku at jsem na Leyton a jdeme courat :-D srajtofle empty takze jen prochazka...No a bylo po nervech hned.Pak me jeste uklidnila kate i Verca a hned bylo lepe :) vidíte jak je dulezite mit v zahranici přátele :<>) No trochu pro me velmi dobrou zprávou večera bylo ze kevin odjizdi uz dnes rano :-D jako ne ze by me to netesilo,ale psssst :-D na rozloučenou objetí a prani good luck a goodbay my french friend :-D Takze me 3dny Off hodnotim velmi kladne ve vsech směrech :) A ted uz jen přežít posledni dny v praci a adije londyne :<>* I kdyz dnešní den začínal dobre a ja plna sily a mela jsem pocit,ze vse bude ok,tak tady fakt nikdy nic neni ok.Ja blba rekla,ze jim pomuzu do nedele,ze ja se na to ne vykašlala fakt!!!Co z toho,par supu a stres :/ Kristina najednou se zase vrací,ze operace nebude zase,to uz je podruhé co se kvuli ni mění rota.Dneska jsem mela am tzn do 5pm,ale jak jinak musela jsem tam byt do 6pm pac drahy kolega jamie se na nas uplne vykašlal a nepřišel na posledni dbl.A ja zůstala sama s novým klukem co váží asi 200kg a my busy lunch,a ted mu vse ukazuj.Tak me zachránila Manuela,a pomáhala nam,jinak by ten magor zase řval.Je sice nemocný coz ale neznamená,ze ho to oslabi.Sous chef kvuli nehodě s rukou horkým olejem od nej musel si vzit do konce roku sick volno.Dnes vecer jsem vse připravila a udelala aby nebyl stres pac tam byla jen nelli a dva noví kluci a Manuela musela obětovat sve večerní Off a pomáhat jim.Ja jsem upřímne se neobetovala pac původně jsem mela mit zitra Off ale rekla jsem ze ok ze prijdu kdyz potrebuji.Pm večerní me nezabije a uvidim sweetheart Evu :<>) Jamie me teda pekne zklamal,nidky bych nevěřila ze se na nas vykašle a nic neřekne...No jak jinak kdyz jsem rikala goodbay vsem,šéfovi doslo ze mam jen am a hned to začal řešit.Proc nezůstanu nebo tak.No upřímne nazdar jako!Uz ho bylo dost a ja se nebudu nervovat,kdyz jeste se nabízím ze pomuzu zitra a do neděle jak jsem blbka souhlasila :-D To at si křičí jak chce,ale stejne lidi nezůstávají kvuli němu.Je to sice umělec v kuchyni,ale chování pod bodem mrazu.Coz pry jsou vsici šéfkuchaři a manažeři restauraci.Coz je pro me fakt zklamaní.Chapu nervy,chápu busy dny,chápu autoritu a vážnost nebo pozice,chápu ze je majitel,ale k tomu taky patři trocha respektu k ostatním.Nerikam,ze musi vsechny milovat a furt se smat,ale ne chovat se takhle.No ono po case zjistíte kdo jak v te praci funguje.Nekdo proste delat nechce nic navic,tak se proste neučí nove veci a tim padem nemůže vzájemne pomáhat ostatním,akorat je to na škodu.Ted uz vim,ze fyzická namáha je masakr,ale a psychická je jeste větší.A pak chápu,ze padáme jako hrušky a nebo v kuchyni jedou na něčem co je drzi na živu,pac neni mozne aby pracovali 6 dni v kuse skoro 16 hodin denně s pauzou 5 min.Je pravda,ze oni do schodu nelitaji,ale jejich prace je narocna uplne stejne.Odpovidat za dobre vypadají a chutný pokrm a porad stejný bez jedine chyby to je teda makacka.Pracuji rychle a bez přestání.Prace vsech je dohromady koloběh a bez sebe bychom nemohli fungovat.Ja a šéf se proste od určite doby nemame radi a vyrazime spolu jen proto,ze musime.Hold nejsme Kristina co tam dela rok a pul a za jeji kariéru :-D odešlo stovky commisu a ona je tam porad a necha se často sypat na hlavu popel,coz nechapu.Velmi často si navzájem pozice dělají naschvaly.Nerikam ze vsici,ale delat neco dvakrát ci víckrát jen kvuli tomu,ze vam to nekdo jentak uspini,nebo jde na zachod kdyz zrovna vse uklidite na servis vecer,to vas rozliti,aspon me teda!No myslim,ze v nedeli nez odejdu uplne,dam šéfovi lahev a Rozloucim se se všemi,at vidi s kým ma tu cest.Nejsem typ,aby si me nekdo mazal na chleba :-D takze kdyz uz goodbay,tak s noblesou a hlavou vzhuru :) Dneska aniž by se me nekdo ptal,jsem tam zase byla o hodinu navic.Pro vasi zkušenost do budoucna,nebojte se byt prubojni a ptat se!Protoze kamkoliv nastoupite je to ze zacatku fakt shit,s ajinou,dorozumenim,pochopením systému,nez se zabehnete trva to...pac musíte porad myslet i mluvit v angličtině.A to mi věřte,ze je náročné.Kdyz nastoupí nekdo novy,vidíte sebe na startu a snažíte se mu to vysvetlit co nejlepe,protoze sami víte,ze je to náročné!Prvni den je plny informaci a vy jste spoceni a teče vam pot a nejste aklimatizovani na toho prostředí.A dnes jsem tak nového kluka videla!Nezavidela jsem mu to upřímne...Nekdo z waitter si mysli,ze jsem sarkasticka ke konci,nechci jmenovat.Ale ja nejsem,jen vse se snazim delat poradne,at mam klid,ale to obcas nekdo bere jinak nez to opravdu je.No ale co ja budu vysvětlovat,za par dni finish a stejne prijde nekdo po mne a bude to zase jinak.Zvlastni je si nakonec celkem oblibite lidi,co jste nemuseli :<>D ty vam daji nakonec vic!No a pozor článek pokračuje,protoze dnes rano se stal v dome zločin :/ kevin ten co jsem ho nemela rada,tak dnes rano odjel a vsichni mi ted rekli,ze ukradl tablet,mobil,penize,sluchátka a trávu svému spolubydlícímu felixovi a zmizel.Jako sok jako prase!!!!No pro me ani ne pac ja tusila,ze to je zmetek,ale pro kate a pierika a ostatní je to velke zklamaní pac on byl jejich kamarad a celou dobu hahaha a ted tohle.No tak jsme okoukli,zda mame vse a mame.Ale ted uz asi vime proc zmizelo 300£ leovi pred časem :<>/ proc mi mizelo jidlo a lidem toaletak a drogerka.Felix volal policii a agenturu a Juan řekl,ze neni překvapen,ze tušil ze to je zmetek.No chápete to?A ja ho jeste objala a popřála good luck,ze jde pry makat nekam do hor do hotelu,no tak tomu tak verim :/ fuj to je nepříjemné kdyz zjistíte tohle,ze jste meli v dome :<>/ No v šoku jdeme vsici spat a budeme doufat,ze nikdo takovy uz tu nikdy nebude,ja sice jedu dom,ale zbytek lidi mam rad a nepřeju jim nic zlého!!!!Felix je v pokoji zavřeny a smutný Samozrejme a v šoku.Nedokazu se do toho vzit!No tak lidi buďte opatrní pokud bydlíte v share house,vzdy obezřetní a penize kdyztak jen na úctě nebo v malem sejfu na zámek.Rada pro vas:Duveruj,ale prověřuj !!!!!! Tak good night guys :) And see you later!