Every day is new beginning, take a deep breath and start again...

4. LAS agency for work

23.09.2014 13:48

Tak registrace v agency pro práci byla moc fajn. Sympatický manažer Lofti, dobře mu je rozumět a neměla jsem žádný problém pochopit, co mi říká. Jako první věc jsme upravili moej CV z ČR na formu CV v UK, tj. včetně loga a zkontrolovat údaje a praxi a kontakty a tak. Pak vám ho cca 10x vytisknou. Během toho se mě Lofti ptal na to jaké mám zkušenosti a co jsem dělala, co mám za školu a tak. Úplně v pohodě konverzace. Zeptá se zda mluvíte i jinými jazyky, takže můžete nabídnout i tento benefit. Lofti vyzkoušel mou sim, zda funguje, takže mi zavolal a poslal sms pro kontrolu. Vysvětlil mi, že každý den mezi 12pm - 2pm mi bude chodit sms s pohovory. Kde je uvedeno místo, název, pozice, jak máte být oblečeni a v kolik hodin kam jít a kdo je váš kontakt na tom místě. SMS opravdu chodí, takže se nemusíte bát. Důležité je si najít na google maps kde to je a dojet včas a nebo max tlf se omluvit za zpoždění. Po každém pohovoru neboli interview byste měli zavolat do agency a říct jak to dopadlo, zda ok nebo ne a nebo zda chcete další pohovory. Je to rychlý hovor, takže pohoda a jsou milí. Pokud máte jakýkoliv problém nebo dotaz, ptejte se jich. Od toho jim platíte.Dále vám vysvětlí jaká jsou pravidla a sankce pokud několikrát na pohovor nedorazíte  nebo se neomluvíte. řeknou vám jak musíte chodit oblíkaní na pohovor a kdy, ne dřív ne pozdě. Atd. No a a ještě co je důležité. Řeknou vám dle vašeho věku kolik máte dostávat na hodinu, však hodně restaurací to nedodržuje, bohužel. takže je dobré se zmínit agency a ona to bud vyresí nebo rekne zkus to na týden a pak změníme cv a najdeme něco jiného a lepsího. Po každém pohovoru je třeba volat max do 5 pm, pak zavírají. Pokud to nestihnete, zavoláte 10 am- 12pm. Ne nikdy jindy, protoze mají milion lidi. Lepsí vzdy zavolat nez tam treba pujdete, pokud budete chtít. Jo a ještě se vás zeptají od kdy chcete aby sms chodily, už další den nebo až další týden. Je to na vás, ale money na nájem potřebuje každý, tak doporučuji neotálet, páč musíte většinou absolvovat trainee day a ten se neplatí, takže ne vše je tak rychlé jakse zdá. jako můžete vzit první co najdete, ale vetsinou to je idnická, cínská nebo podobná restaurace a to je fuj, to neberte, to mi radili vsici lidi co tu byli a jsou a mají zkusenostui, práce je na cerno, spíš výplata a nikdy není dost penez kolik by vám meli dát. No jinak agency má kadý den fakt nával a dané schůzky po 20 min cca. Tak chození na blint tam se nevyplatí. No, takže tady v LAS je vše hotové a oficiality za mnou, můžu jít zase trajdat městem.