Every day is new beginning, take a deep breath and start again...

POOR WAYFARER or really the worst day in London :-/

26.10.2014 23:16

Takze se hlásím opet z Londyna.Tentokrat po trochu těžších dnech nez kdy dřív tady,ale myslim ze  ted uz bude vse dobre.Vcera jsem toho mela uz plne kecky v praci,takze kdyz jsem dorazila ve 2 domu,usnula ve 3am a probudila se az ve 3pm odpoledne,tak jsem prohlásila ze mam asi dost a chce to voraz.Zkoukla jsem směnu a počet lidi na ni a zavolala od prace,ze nedorazim.Manazerka pochopila pac jsem byla unavena uz vcera na konci směny a jeste jsem ten den byla boss Commis waiters,pac kolegyně co tam je dele sla domu s bolesti ruky.A dnes jsem dozvěděla,ze ted bude mit jen am směny a v prosinci nebude vubec pac jde znova na operaci ruky z nehody v praci kde spadla ze schodu a zada a ruku léčí uz pul roku.Takze budu bossovat :-D mame nove lidi na pozici commis waiter,2 kluky ze Španělska a jednu holku z Hungary a jsou moc šikovna a o to vic se dela lepe.I kdyz začátky s nimi byly tezke jako ty me,nez se clovek vse naučí a pochopí ze musi byt rychly a makat a makat co to jde.Sef za jejich chyby křičel na me,ale pak se omluvil,a poděkoval ze věděl ze makam.No a pak i hlídal zda jsem uz najedla,kdyz nam kuchaři udělali jidlo a pak kafe mi udelala Manuela abych mela šiku :-) takze starost byla!Manazer se ptal zda jsem ok a zda je dole vse ok a zda vse zvládam poresit.No musim rict,ze prace je to sakra tezka tim,ze mame ty schody do kterých musime lítat s tacy a čtyřmi těžkými talíři s jídlem na nich a pak se špinavých nádobím dolu.Mam uz 5 KG dole,pac moje roommate ma váhu :-D nerozumím moc systému ze restaurace maji obvykle malo talířů a malo Příboru a ne je koupit ale radsi sedrit lidi aby makali jako tryskomysi aby se vse točilo.Nekdy je to dost tezke kdyz mate plnou restauraci Cca 50 hostů a kazdy ma menu o 7 chodech a vy musíte lítat ke každému nekolikrat a mezitim mýt nádobí a lestit z myčky a kontrolovat toalety a pomáhat kuchařum a dalších milion veci...No ale je dobre znat veškeré stránky restaurace,jak to chodi vsude a ve vsech sekcích.Zkusenosti vseho typu se strašne cenni a clovek si pak váží veci a vseho.Takovy pocit z toho mam ja.Kor kdyz chcete aby ta prace byla za vami videt.Jinak co se tyče tohoto tydne a zivota v nem,tak mam za sebou pekny tyden.V utery kluci šli na party do města do baru,ale předtim se bylo doma a popíjelo a muzika a sranda,ale ja nemohla pac jsem vstavala v 6 rano,tak jsem s nima pobyla jen doma a pak sla haji kdyz šli do města.Kate je v tahu furt vlastne,nevim kde na to bere cas.Takze se vidíme tak 2x do tydne poradne jako s vercou vlastne je to stejne.V pátek jsem mela svuj první day Off v pátek a mela jsem dostat sek z prace na první vyplatu a vyrazit s vercou do centra trochu zažít zivot,fish And chips,soho,nejaky ty puby a drinky.No jak jinak nez ze to nevyšlo a ted vam povím proc.Upozornuji,ze ten den větší socka snad nebyla na svete.Rano vstávám a jedu do banky kde jsem mela domluvenou schůzku na otevreni uctu v Natwest co mi doporučili z prace,ze nic nepotrebuju kromě pasu a smlouvy na pokoj.No takze ono nic,samozrejme to nestačí,musíte mit hlavne proof of adrress v lodnyne.Je to dopis co mate dostat od úřadu na zalozeni NID,national insure number.Jenze mne dopis jeste nedorazil a kdyz jsem tam volala,tak musis čekat,proste 4 tydny mame na to to udelat.Pritom Verca dopis uz ma.No nic takze jdu z banky ze mam smůlu a volam do prace zda je tam můj sek.No co se nestalo jeste nam rekli ze koordinator na penize zapomněl dat do vyplaty dyska coz je 90£ pro me ted a ze je dostaneme priste.No bezva kdyz napr týdenní najem pokoje mého je 90£,tak jsem byla uz dost nepříjemná v praci,protoze to byl jiz druhy problem s penězi ktery byl.Prvni mi slíbili penize uz 17.10.v mailu jsem mela tuto info od nástupu a ono samozrejme ze to tak neni,ze penize az tento pátek a do toho jeste ze nevi zda dojde sek.A ze mi sek proplatí kazda Banka.No penize 17.10. Nebyly a ja musela platit najem a tak manazer videl jak jsem v haji a je novy a nechápal systém proc mi rekli penize budou tehdy a nebyly.Takze si me vzal stranou a půjčil mi 200£ ze sve kapsy,ze chápe co to je bydlet v lodnyne a nemit penize a kor kdyz ho nekdo takto vypece a penězi.No a ted zpet k patku.No Tak jdu do prace v ten pátek a vyzvednu sek a reknu ze natwest me Nevzal a ze zkusim jinou banku.Vezmu sek a jdu.Vlezu do banky natwest kde rekli ze sek mi proplatí a co se stalo???No jistě ze neproplatǐli a musim do banky bank od sconttland někde u green parku u Piccadilly,tak sednu na bus a jedu na green park.Hledam banku a dojdu do ni a tam mi řeknou ze to oni nejsou,ze oni jsou royal bank of scotland a at jdu jinam a tak jsem sla do další scotland a tam me vzali ale rekli mi ze sek mi bez uctu neproplati.A ja říkám cože????muj šéf řekl ze mi ho proplatí vsude.a pani u okénka suše rekne,tak asi vas šéf neni v pořádku,No tak to vam nikdo neproplati kdyz nemáte ucet v UK.Tak jsem vypadala ze me přejel nakladak v tu chvili a odchazela jsem uz se slzou na krajicku protoze pani mi rekla ze ucet ni udělají az budu mit id a to proste jeste nemam.Takze odcházím s tou slzou a říkám si,ze to snad uz ne.Jeste na me pani zahalekala,zkuste hsbc bank vedle nas,ale neverim ze vam ho otevřou.Tak tam jdu uz skoro brecici troska,která nevi co delat a drzi v ruce milion dokumentu ze neni přistěhovalec,ma praci,chce tu byt dlouho,ma na šeku Cca 600£ ale nidko ho nechce proplatit.Tak si me všimne mladý pan,ktery me usazuje na sedačku a nese mi vodu a snaží ae me uklidnit a radi mi co delat.Ze zda mam pas a nejaky dopis od prace.Mezi tisíci dokumenty z prace dohledám dopis a pan rekne ok,jen ho potrebuju v jine formě trochu a pomůžu ti,neboj se,dnes ucet otevřeme a penize budes mit.Tak uz s trochu lepsi náladou se vracim oper do prace aby mi dopis udělali dle vzoru a podepsal ho šéf tim a pak adije zpet do banky.V praci uz na me koukají kluci z kuchyně divne,pac říkají mas day Off ne?co tu furt děláš :-) mazej domu nebo relaxovat :-) Tak beru dopis a vracim se do banky a tam mi pan rekne ze bude mit cas za hodku a at jdu na obed a vrátím se.No fajn jdu do parku pac nemam žádné penize a cucim na ostatní jak se cpou obědem a i ta Straka a holuby maji co zrát,jen ne ja.Zavolam par Tlf domu a babicce a jeste znim dobre.Pak se po hodině vydám do banky opet a kde si me vezme nejaky jiný chlapek a je mily a v tom prijde ten můj a rika to je můj klient ne tvůj.Takze si me přehazuji Jako nudle v bance a nakonec skončím u kolegyně uplne jine,která je nakonec ze vsech uplne nejlepsi a pomuze mi cely proces otevreni uctu udelat.No byla jsem tam asi další hodinu a milion dokumentu a obdržela jsem i malou kalkulačku k internet banking.No jako show.A jako posledni vec říkám a ted ten sek prosim,musim letet zaplatit najem.A ona Jojo v pohode vyčkejte mi chvili.V tom se vrati ten pan uplne první a rika no ale mi vam nemůže proplatit ten sek dneskǎ,my musime mit depozit 4 dny v bance a ve St vam je muzeme dat.No můj výraz asi po teto informaci nebyl hezky a tak pan ke me priskocil a snažil se me uklidnit a řekl at mu dam tel na mou Agency te to zařídí.Tak zavolal do Agency a řekl celou story a ze penize mam na šeků ale ze budou az ve St k vybráni.A SÁRA z Agency mi pak rika at jsem v pohode,at se nebojím,ze ok ze to chápe.To jedine me uklidnilo avšak ostatní jako jidlo a dopravu a můj první volny pátek byly fuc.Veskere ideje o tom jak vse poplatim a smaznu dluhy a budu mit klid a nic me nebude tlačit zmizely.Odchazela jsem z banky a taskou drobných dárku a dokumenty ale bez penez.Za den jaem pro jezdila milion cest busem do prace do banky do prace do banky.A Tak jdu volt hlavne Verce ze se uz muzeme sejit ale ze nemam penize.No a co se nestalo?????Muj tel najednou total kaput!!!!baterka.Tak mam chut se vším prastit a naštvaná lezu do metra ze jedu dom a vercu musim chytit osobně doma.Tak jdu do metra a chci checknout oyster Card a ta sviti červené a nechce me pustit,tak se otacim ze pujdu k automatu zjistit stav konta kdyz jsem jeste vcera mela 20£.A v tom na me hulaka nejaka pani,ze ty brány kam jaem sla jsou zavřené a ze musim na ty vedle a tak uz vydechnu a jdu k tem správným a v tu chvili opet oyster hlasi červenou!!!!takze dojdu konecne k tomu automatu a rozsvítí se na me částka 0.89£ a v tu chvili padam do kolen a zjišťuji ze budu muset domu asi pěšky z Piccadilly do Leyton je to pres pul města.vylezu ven z metra uz uplne hotova a mam pocit ze uz tohle nemuzu dat a hrnou se mi slzy do oci a ja jdu směrem k namesti Piccadilly cirkus.V me paměti jsem zasatrala na jeden zájezd se segrou a mamkou kdy jsem videla někde u piccadiľly App Store a doslo mi ze se muzu nabít jedine tam a zavolat Verce a rodičům.Takze jdu nekam a hledám obchod.Dojdu tam a pripojim tel do první nabíječky co vidim ale co se nestalo svět uz ma iPhone 6 a opet jina baterka užší nez 5,to uz dostávám vztek a hledám nejakou normalni jinou pro iPhone 5.Jelikoz ve vsem jsou ipady jako promo tak vse je privazane ke stolu,takze kdyz se snazim napsat sms na FB Verce tak pisu Jako hotentot a pak se snazim zavolat tátovi a to uz moje slzy nevydrží a ja klecim na kolenou v App storu na oxford street a břecim do tel ze jsem v koncích,zr si pro me jede kamarádka a musi me vzit domu,pac nemam ani na cestu zpet.Tata total nechápal a tak tel by složitější nez by si clovek myslel.Nez clovek vse vysvětli tak vypada jako magor co kleci u stolu s tablety za tisíce a brečí do tel a mluvi jeste jinou řeči.No po chvili vysvětlování jsem sla ven na vzduch a zkusila jeste mámu,která tou dobou byla na tripu v Paříži.Kdyz se neco sere tak poradne a v jeden den samozrejme.Po chvili jdu na Piccadilly cirkus čekat na vercu a do plakat se a dat se trosku do pucu nez me uvidí jako socku dne.Jak vercu vidim hned me objímá a utěšuje!!!!Dekuju ji moc za vse!!!!!Vezme si me pod kridla a kecame pod sochou na schodech a ta nebere dech co vse se mi ten den stalo.Pak me obejme a vezme me na sendvic a kafe do tepla a rozesmiva me a snaží se me postavit na nohy.Po další hodině uz se smeju a mluvím a cítím se o neco lepe.Verca me bere domu a doprovodí me aby věděla kde bydli kdyby neco,pac většinou si dáváme srazik.Rozloucime a můj den konci a ja vim ze musim od 8 rano do prace na cely den.Naprosto mrtvá dojdu domu kde me vidí kluci a snaží se me utěšit a at na nic nemyslim,ze se o me postarají kdyztak.At si jdu dat sprchu a lehnout a bude mi dobre.Tak poslechnu Jako malé díte a usnu ani nevim jak.Takze toto byl můj páteční day Off,původně den ktery mel byt strávený v soho a na dobrém jídle a pití s mou kamarádkou vercou a pak v baru nebo anglickém pubu.Takze jak rika Verca socka mesic snad uz konci a bude uz jen lip a přijdou uz jen dobre chvíle,pac první mesic je vzdy kriticky,hlavne kdyz dojdou penize nebo kdyz mate mit uz 14 dni penize z prace a nemáte a ani podporu co jste si dojednali od úřadu jeste z cech.Muzete byt sebevic připraveni nebo mit penize,ale Stejne naklady na vstup jsou Fakt vysoké a to je presne tak ten první mesic a pak uz potřebujete ty z prace.No ja uz doufam jen v lepsi dny a světle zítřky :-) Drzte palce!