Every day is new beginning, take a deep breath and start again...

3. Agentury (platba služeb, UK sim, bú, ID, appointment to LAS agency)

22.09.2014 14:14

Tohle je nejmíň příjemné, ale v pondělí jsem musela makat do agentury ubytovací, kde vam ukážou dlouhý kontrakt na nájem plný pokut a sankcí :-D a vypláznete jim dost peněž za deposit a ještě dva týdenní nájmy. No místo Juana mě měla na starost kolegyni a té jsem rozumněla každé druhé slovo, pač mluvila fakt ošlklivě anglicky, nějaká španělka nebo něco i tak vypadala. No úspěšně za sebou a jedu do další agency a to do té pracovní. Rozhodla jsem se za krásného dne, že půjdu pěšky že, že ještě ušetřim za tu nehorázně drahou dopravu metra. No to jsem si dala teda :-D :-D Po několika více km jsem sedla na bus, že na to prdim a dojela jsem na místo určení a hledala agenturu. To prvotní hledaní je dost vopruz, i když vám dají mapku nebo tak, tak čučíte jak pero z gauče po cedulích a ulicích. No hurááááá vidím budovu z obrazku a běžím k ní a ještě stihnu jedno rozdýchavací před, upravém, navoním, žvýka a jde se :-) u stolu sedí moc milý kluk :- francouz že by a ujal se mě a vše šlo jak po másle, vše mi ukázal a řekl a já poslušně zopakovala až mě pochváli, že reaguji a že vím, což mě potešilo. No došlo na další placení a on že karty ne, hlavně že v čr říkali, že to jde, no to je jedno, tak jsem dle jeho popisu došla k tescu na bankomat a vybrala a vratila se a zaplatila. Vse dopadlo zdarne a on me poslal do dalsi pracovní agentury dalsí den??? Coz dalsi agency, nechapu. No ok, beru na vedomí, zitra schuzka v 15.00 někde v tramtarii, kam musím overgroundem. Podekovala jsem za veci a papiry a UK tel a nakonec se slusne zeptala, co rikaji na mou aj, zda s tim najdu praci, a oni, ze v pohode, ze sem jezdi mnohem horsi nemluvici zajemci a to je teprve fuska. Tak se s usmevem rozlucim a padám :-) Celkem znavená se valim domu na něco k snědku a pokecat s klukama.