Every day is new beginning, take a deep breath and start again...

We really look forward to home on christmas !!!!

06.12.2014 11:03

Dnešek byl opet na palici!!!Finis v 1.15 a opet skoro 2 hod cesta busem a uz je 2.50 a ja dojíždim do Leyton.Sef byl Dneska jeste silenejsi,ze jsem myslela,ze uz s tim prastim a skončím na minutu.Je to fakt nerv a vylejva si to na všechny a at makame jak makame.Ale pak jsem si to rozmyslela,vydržím do nového roku.Pac moji kolegove me podrželi a byli jsme tak crazy,ze jsme uz jsme si dělali legru ze vseho :<>D A do toho jsem videla svou rotu na next week a malem me omylo :/ A sve rano dnes jsem zahájila opětnym zjištěním snědeného mého jidla a vypiteho džusu.Nevim jestli se mi chce brecet nebo rvát a zabíjet!!!!!Fucking guys!!!!!!Uplne se bojim odjet na vanoce,aby mi nevzali snad perinu :<>D banda idiotů fakt!!!!!Vyrazila jsem do prace 2hod dopředu pac jsem v tom baraku nemohla byt uz ani minutu.Lidi pokud bydlíte v share house buďte na sve veci obezřetní a vse si hlídejte!Nikdy nevíte s kým bydlíte!Kate dnes odjíždí od so-ct do Francie,takze jeste tam budu s klukama uplne sama!Dejte si pozor na Francouze!Jsou to neskutečné pretvarky a dělají jak je vse ok a jak jste kamaradi a za zády jsou to podli lide.Moje zkušenost neni jen moje,stejnou ma Verca v jiném share house,stejnou ma moje segra ted ve Francii na Erasmu a další lidi kolem me.Jestli nekdo nekdy řekl,ze Češi jsou nemoderní nebo tak nebo za opicema,tak vam rovnou říkám,ze jsme aspon slušně vychováni a mame morálku nejakou oproti jiným narodnostem.Italove maji taky svoje,ale zatim jsem se nesetkala s tak špatnými jako jsou Francouzi.Kluci ze Španělska jsou pro me fajn,zatim jsem narazila jen na hodne a normalni!Lidi z Hungary jsou take fajn!Polaci to same!Nemci tez a Britové jsou vlastni národ je poznáte!Pokud jedete do londyna,tak si užijete legraci,ale zažijete i černé dny nebo dny kdy mate pocit,ze dal uz to nejde!Pokud mate dobrou partu v praci,tak zkuste zlepšovat naladu tam vyjma šéfa a zkuste nezapomenout na to,ze děláte podrz tasku jen na chvili a ze az se nasytite mistni nátury a zivota a vseho,tak se radi vrátíte domu nebo pojedete jinam :) to jsou moje slova pac ja to mam tak hlavě udělané!Ne vse trva věcně a vzdy se da neco zmenit k lepšímu.Sice ne sakumprask hned,ale za nedlouho ano.JEN VYDRŽET!Takze držte palce mne i Verce!Krasny den vsem :-) jdu na oblíbenou kavu do starbucks,která zasytí mou dávku cukru na den :-D