Every day is new beginning, take a deep breath and start again...

8. Free time before my start in new job TOMORROW!

30.09.2014 21:49

Tak zitra zacinam pracovat v MIchelin restauraci Launceston Place. Těším se, bude to sice narocny tyden od st do ne a zitra hned double smena :-D takze drzte palce!Dnes jsem si musela jit koupit do PRIMARKU kalhoty cerne a dve kosile bíle s limeckem bez jakehokoliv zdobeni, dost striktni jsou v techto restauracich na obleceni. Takze nezapomte, az byste se m nekdy jeli makat, tak tyto veco pro začatek sebou, at hned nemusíte utracet, i kdyz primark vas vyjde levne. I kdyz ja simusela koupit nove boty do prace, pac v balerinach to neodchodite, spis vase zada budou v haji doslova a budete trpet. Takze deichman to jistil, pac je nutne mit boty dobre a slusne a klenbu aby meli, proste aby vam, prace sla a ne ze po jednom dni budete hledat nejblizsiho doktora, ze se nemuzete hnout. Dneska jsme s Verčou vyrazily pešky do Stratfordu což je od nás z Leyton cca 20 min chuze :-) šetříme každou penci na dopravě, pač ta je prostě sakra dost draha. Prošmejdily jsme s Verčou obchody v ochodaku jmenem Westfield a pak se vrhly do obchodu 99pence naproti v dalsim centru a pokoupily nějake levne věci. Jeste jsme si s chuti dali vytouzene kaficko ve Starbucks, pac jsme po nem touzilii all week. Posedeli jsme na schodech u STratford centra jako kazdy druhy a uzivali slunka a volneho dne. 

No a pak cestou zpět jsme se zastavili v ASDE pro jidlo. ta je u nas v leyton. Ono jako vsude je to good, jen tesco je drahe. JInak akce jsou ve vetsine obchodu vecer, takze taky doporucuji. A ted ten nákup v asde, brouzdame kramem a valime do  kosiku až uz nebylo kam veci dat a verca zavelila jdeme uz, musim do prace a ty bys neodesla- Musi me stale hlidt, ja kramarka :-) znate me ! Jenže to Verca netusila, ze chci nakupovat na mesic. Pac chozeni do kramu every day pro jidlo nebo pecivo me nebavi, dela, to takvzdy i v praglu, coz ani moje rodina nechape, takze ja radsi tahnu 8 tasek domu jako blazen a z toho mi jeste Verca pomaha. No muj prst je odumřely do ted, takze pokud delam chyby, víte proč. Jelikoz vetsina lidi i ja pracuje do noci, tak ani obchody nestihnete. Takze je treba mit na snidani nebo tak. Nase kuchyne doma je celkem vybavena, takze si uvarim co potrebuji vetsinou. Jen to uklizeni s klukama :-) to ja a kate, moje spolubydlici cleanujeme furt. No, dnešek byl zase slunný a celkem i vedro, takze krasny den, Verca pak musela makat do prace, pac uz ma taky Job a jsem za ni moc stastna, hned jehappy. Clovek je vic v klidu, kdyz ví, ze bude mit na najem, ze jo. No a odpol jsem vybalila vsechen nakup a s chuti se najedla a dala relax u muziky. Dnes jsme meli vecer jit do baru zaparit,ale nejak vsichni jsme nakonec mrtvi, takze postel vyhrala :-) Pripravila jsem si veci na zitra a v 11am start. Jo mame tu noveho kluka z France, takze ja se snad budu muset naucit francouzky:-) Ale je ponekud zvastní, trosku marijana tady a rude oci a proste nejak mimo nebo co. No mysli, ze ho Marco, capo z italy srovna, pac on je tu rok a pul a kdyz mu nekdo nesedi, tak mu to umi moc hezky rict :-))) jeste ze ja to nejsem. Trochu jsem zamakala na strance pro blog na fb, tak snad se libi a kdyby ste meli nejake napday , tak sem s nimi please, kazda rada dobra od pratel :-) dekuju vrele! Tak pro dnesek se loucim a drzte palce na zitra :-)