Every day is new beginning, take a deep breath and start again...

BUSY WEEK - We rush We rush I do not have time for a while

17.11.2014 14:53

No co vam budu povídat,dlouho jsem se neozvala pac jsem se vlastne ani nezastavila.Myslim ze tento tyden jsem z domu poradne nikoho neviděla a s kate jsme se na pokoji mijeli a nebo jedna z nas vzdy spala a druha vstavala.Nepamatuji si ani co jsem jedla a pila tento tyden.Krome Coca Coly a Redbull a vody v praci.Jo dvakrát kafe ze starbucks pro lepsi den :-) to mi vzdy zvedne naladu nebo me nakopne o pauze.Poradne ani neni cas chodit jako clovek :-) umyta hlava a ne pracovni obleceni.Mam pocit ze v tom i spím tento tyden.Kdyz clovek projde kuchyni v normálním obleceni vsici ziraji jak vlastne doopravdy vypada jinak nez jen v pracovním a vzájemne jasame :-) no většinou spis kluci z kuchyně jásají nahlas a obdivuji nase upravené obličeje a hezke obleceni :-)))) Hold furt makame no a tak neni cas de pozorovat jak vypadame,vidíme se akorat ve špinavých uniformách po směně a kluci v rondonech která vítají vse ruzne co se vařilo.Takze po obedove pauze vyměnit a zase makat nanovo.Zacinaji ted krusne časy,pac se blíží vanoce a my mame kazdy den milion lidi a šéf je urputný na všechno.Takze musime uklízet vse ne jednou ale milionkrát dokola.Cistit mista která by vas ani nenapadlo hledat.Proste vse musi byt very properly cleaned.Takzvane push push push,jak se u nas rika :-) Do toho v pondělí mame staff meeting od 4pm kde mame řešit vse mozne.Takze super ze v jeden jediný volny den v pondělí,co mame vsici musime opet do prace.No proc ne ze :-) uz v te praci snad ziju :-) a obcas jsem doma,ale to spím nebo jim a nebo cucim na seriály.Ale kdyz mam o neco delsi den volna nez jen par hodin,tak vyrazim do města.Chodim s kocham se a čerpam mistni atmosféru a zivot a relaxuji v parcích a u památek.To me vzdy dobije.Ono jen spat a jist a byt jen doma je na palici.Ale kdyz vyrazim ven tak se cítím pak lepe a jsem aspon udundana na spani.Horsi je to s pranim prádla.S osmi lidi na dome a z minimem casu se to dela dost tezko.Takze susime po nocích a snažíme se najít volnou chvili kdy je pracka nebo koupelna prázdna.Hele nekdy fakt na palici musim rict.Svuj pokoj tento tyden jsem videla snad jen za tmy.Rano kdyz vstávám je tma pac kate spi a vecer nebo v noci kdyz prijdu je zase tma jako v prdeli a kate spi.Takze ani nevim co mam a nemam v pokoji.A to jsem v pondělí byla velmi naštvaná pac nekdo jedl moje jidlo a mizeli mi veci,tak mi marco řekl,dej si vse do pokoje a mas to.A tak jsem to udelala.Dost ne pohodlné,kdyz musíte vse tahat do kuchyně.A to same do koupelny.Lidi muzou byt pro pokec nej,ale v těchto věcech jsou lidi asi stejní vsici.Pouzivaji co neni jejich,ji co si ne koupili a jeste dělají ja nic ja muzikant.To je neco na me!!!Kdo me zná vi ze jsem výbušná povaha obcas.Pred nedávnem se to změnilo a ja nejak snesu vic nez predtim,ale ne na dlouho.Je to časovana bomba a ta jednou vybuchne.A to je pak teprve podívaná.Uz v praci to vi a doma taky.Ono to jinak nejde.Nesmite si nechat srat na hlavu jen proto ze se chytAte a teprve začínáte chápat v Aj a tak.U me jsem sama odpozorovala obr pokrok.Prvni tyden jsem na briefingu nerozumela ani slovo a ted se smeju i vtipum a slyším a rozumim i to co nekdo rika potichu.Coz je husty,pac mezi britským a wallskym přízvukem se vyznat je mazec.A dalších tisic lidi.Ale ted uz paradicka :-) clovek je hned vic člověkem :-)