Every day is new beginning, take a deep breath and start again...

DAY OFF BUT and again at work, as far as the staff meeting

18.11.2014 00:10

Uz jsem na to prisĺa,kdyz jsem total unavena,nemam žádné psací střevo,tudíž ani nemuzu nic psát.Ted mam aspon trochu casu a tak to jde.A taky lok Coca Coly me vzdy probere nebo dobre kafe!Dnes je pondělí takze tradice s vercou :-) jdeme na kafe a probrat zážitky z tydne.Musim konstatovat,ze s kate jsme se shodli ze smell weeds in our house Every day je hrozny!Nemuzeme ani sušit obleceni pac pak bychom vypadali jako nemyti hulici trávy.Uz jsem kluky napomenula jako nejaka učitelka,ale co by se stalo,nic jsou to proste kluci spis chlapi no.Kate je tento tyden nemocná a moc ji to nezávidím Protoze byla opravdu hodne nemocná a klepala se zimou a brala milion leku.Ted uz je na tom lepe a dokonce i lepe mluvi pac predtim ani nemohla mluvit.Dnes jsem po dlouhe dobe obedosnidala a našla v kuchyni zase vzkaz od Marca na neumyte nádobí.Myslim,ze to nebude trvat dlouho a marco nekoho prizabije.Ma dva metry takze ono zadna legra s nim :-))) Musim poznamenat ze můj prvotní názor na jízdu na kole po lodnyne musim přehodnotit.Vidam hodne cyklistu,ale pozor to jsou fakt profici v dopravě.Pac doprava je tu nezvykle rychla a ten kdo dokáže na kole reagovat je borec!!!!!Takze jestli chcete používat kolo,tak prosim opatrne a pouze se zkušenostmi a reflexní vestou.Neni to fakt legra podotýkám!Jako doprava v Praze je taky ozehava,ale tady mi to prijde masakr,dvoupatrove busy s řidiči co rychlosti nešetří a bezohledni taxikáři a mezitim lidi.Jinak dalším poznatkem ze zivota tady je,ze postupem casu az budete mit penize a uz trochu budete vedet co jak kde stojí,tak přehodnotíte nakup levných potravin pac zjistíte ze zde se daji koupit kvalitni potraviny levne,jen musíte vedet kde.Dat si tu praci hledat a zkoušet.Jako my s mlékem treba.Poprve jsme snad koupili nejakou vodu s mlékem a ted uz konecne víme jake je dobre a co stojí za to zaplatit vic.Napr pokud vyrazíte do nočního londyna,počítejte s tim ze vstup do Klubu je 10-20£ a drink stojí Cca 7£,takze většina lidi praktikuje zacatek party doma a pak par drinku ve městě,pac se vam to jinak prodraží.Jo další dulezita vec je metro a vědomost o aktualni situace provozu.Protoze tady se furt neco děje,jezdete vcas a radsi juknete na net zda je vse ok na vasi cestu do prace.Dalsi vec je ze si dávejte bacha na stejnou národnost v londyne :-) pac nekdy se stane ze neco píšete na mobil a vedle vas sedí osoba a vy netušíte,ze je to taky cech a pak zvedne tel a začne volat s někým a vy vykulite oci a muze nastat i trapná situace :-) Jinak co je dobre jeste vedet,kdyz žijete v lodnyne,ze muzete očekávat milý pristup od vsech.Lidi se usmívaji v metru,v obchodě,vsude.Pozdravi,poděkuji,zeptají se jak se mate.Pro me to neni samozřejmost,jsem za to vděčná,ze to tady tak funguje a cloveka to naladí na stejnou vlnu.No jinak jsme s vercou nasli krásný byt a doufáme,ze to vyjde,pac situace doma uz je neúnosna,kdyz jsem si vse odnesla do pokoje a tak stejne jidlo mizí i z lednice.Sla jsem zkusit novy sýr ve vanicce ze saisbury a zjistim ze je tam půlka!!!!!!!!!!Tak uz jsem ani nervala pac to nema cenu,to by mi praskla zilka a ja bych nekoho zabila a to nechci.Uz ani nádobí po nikom nemyju,kašlu na to.Neni to můj bordel,ja si sve uklizim.Share house je fakt narocna zkušenost!Az vyzkoušíte muzete hodnotit!Do te doby nevíte o co jde.Dneska se cítím konecne jako clovek.Vyspana,vysprchovana,vonava,umyte a vyzehlene vlasy a namalovana :-) věřte ze pokud děláte v oboru hospitality tak nemáte moc cas na tohle!I kdyz se snažíte sebevic cas moc nezbývá.Ale zase je fajn ze vas lidi berou takoví jací jste a ne s kilovou naloží make-upu :-) tady hodne frčí no make up :-) Britky jsou hodne přirozene musim rict!nekterym to sluší a některým zas uplne ne,ale je to netrápí.To same s oblečením.Ja fakt nekdy padam z tech modelu.Nejsem kritik,jen Sorry nekdy je to fakt moc,směska stylu na jedné osobě :-) nekdy se clovek musi zasmát to jinak nejde :-) No nic padim na staff meeting do prace :-) v můj jediný volny den Again back to work :-) bye vsem :-)