Every day is new beginning, take a deep breath and start again...

2. First walk center

21.09.2014 20:46

Moje první krůčky vedou u mě z Leyton na metro a tam pár stanic na Mile End a přestup z červené Central line na zelenou District line směr Westminster, kde začínám svou prochajdu. Už jen když vylezu z útrob metra s davem turistů jako já minulý rok, tak mě oslní slunko a v odrazu vidím tyčící se Big ben, jak nemají rádi britové, tedy pro mě Westminster. Jdu si po mostě směr London Eye, které vidím v celé kráse a snažím se o foto mezi tisíce selfikujících turistůůůůůů :-D Pokochaná se otačím a jdu směr Downing street, kde postávají policajti a směr k Trafalgar square se koná nějaká mega demonstrace a tak nelením a uhybám při první příležitosti do parku ST. James kousek od Buckinghamského paláce. Ten park jsme si zamilovali už se segrou při první návštěve a tak jsem se prošla parkem, vnímala místní vzduch a atmosféru, pobíhající děti a free výstavy umění a letající ptactvo všeho druhu, čímž je tento park vyhlášen :-) No a abych to zpečetila, tak jsem se usadila na trávu jako každý jiný kolem mě a v klídečku si dala jedno klidové a odpočívala. Pak jsem pokračovala prochazkou na Piccadilly cirkus, kde to vždy žije a našla první kafe a sedla na wifi :-) napsala rodince a přatelům a užívala pohody až do setmění, pak jsem se vydala domů plná dojmů a zalezla do postele, pač kluci byli ještě v práci, takže byl tady na domě klid.