Every day is new beginning, take a deep breath and start again...

Huh ??? new flat came out ?? longer wants to share more house !!!

06.12.2014 11:00

No a k dnešnímu dni jsme byli upozorněny na penize za byt,ze to je nestandardní posílat penize,i kdyz tohle je nase kamarádka které bychom složili depozit a poslali potvrzeni jen majitelce bytu.Dusuje se nam ze opravdu nelze,ale co my víme,bůhví jak to je.Rano jsme byli v šoku a ja pak napsala majitelce rozhořčeny email a ona mi odepsala a Dusuje se ze to je pravda a ja nevim co jeste.Tak ja počkám na vercu a rozhodneme se.Protoze po tomhle jsem sla zaplatit najem do Agency a tam se me ptal Juan na bydlení a jak se cítím a ja jsem mu vse rekla.Mela jsem toho plne zuby uz.Tak hned v zápětí napařil pokuty lidem kromě me.No a kryje me pred nimi,pac ted jsem novy marco a pry vědí ze mi to je nepříjemné.No co platim za pokoj a jako proc bych mela furt jen vse omlouvat za lidi v dome,uz dost uz me to sere!No tak pak se rozpoutalo peklo v dome pac se pátralo kdo to řekl :<>))) a Juan prisel a stejne vsem vynadal at si nestěžují,ze si stěžovali uz i sousedi se dvěma dětmi dole.Vcera jsem dorazila z prace v pul pate rano.Pac v praci jsme byli do 2.30 a pak cesta domu 2 hodiny.Parada fakt!Verca rekla,ze konci v praci,pac chce jet tez domu na vanoce a nabídli ji waiter po novem roce.Ty blaho ta se ma fakt.Moc ji to přeju,i kdyz se toho boji.Ja se mrknu po novem roce po něčem novem,kavárnu nejakou,uz nechci Commis waiter,uz stačilo.Vcera byl šéf zase jako blazen az Kristinu rozbrecel,i kdyz nic z toho nebyla chyba commisu.Nemuzeme za to ze mame plnou restauraci ale nemame dost talířů a priboru a vse je drahe to víme taky,ale my tezko s tim asi neco uděláme.On řval na všechny vcera.Do toho si me zavolal a začal se mnou řešit penize co mi půjčil manazer pred časem pri startu v teto praci,kde mi nedaly penize jak slibovali.Vec uz je vyřešena a ja Nechapu,ze to řeší on,kdyz je to secret vec jenom mezi mnou a manažerem.Manazer vi,ze jako commisove mame malo penez a muzeme vracet penize postupně tezko najednou s tímhle platem.Kdyz 3/4 vyplaty jde na naklady a pak zij s ani ne 100£ na 14 dni.Sice si reknes ze to je dost,ale metro je drahe a bydlení tuplem a jidlo musis mit.Tak pak Ti zase moc nezbyde.Ono výplata jednou za dva tydny neni výhoda pac si nemůžeš zaplatit celomesicni naklady,mas jen na pulku a pak zas musis čekat na další vyplatu za dva tydny a zaplatit další pulku nákladu.Jelikoz děláme praci která zatim moc nevynáší,tak proto chceme novou s lepsi mzdou a ne minimální v lodnyne.Pokud by ten byt byl opravdu pravda,tak by to byla pecka,pac bychom žili jako lidi za mene penez ubytovani a tim padem uz je to lepsi situace.No ono taky dnešní rano kdyz jsem přijela domu a pohled na mail na výplatní pásku byl ohromující :/ pac jsem videla svou výplatní pásku a daně jsou vysoké jako blazen a do toho mi nezapočítali 4 směny!!!!!Jako fuck to je pro me sakra dost penez!Je to Cca 180£ bez zdanění.A jako Sorry ja ty penize netisknu :-////// Hned jsem psala vsem mail at to laskave opraví,ze sve penize potrebuji.No trochu mi to připomíná mou minulou praci???fuck tak to teda ne!!!!Kvuli tomu jsem sem nejela!!!A to moje sestřička slavila svatek jako Barborka a ja ji pred týdnem poslala balík z londyna a on ji prisel presne na svatek a malým dareckem a tak me to moc potěšilo,ze to vyšlo tak presne.
Jako posledni dodatek pro dnešní den mam to,ze dnešním dnem je to presne rok,co se mi změnil zivot,a ja zpětne za to moc dekuju!Pac jsem zdravá a stastna za to,ze stojím na nohou a jsem ve městě svých snu(i kdyz začátky jsou krusne