Every day is new beginning, take a deep breath and start again...

Is it already too much! At no longer better, please:-)

06.12.2014 10:58

Tak hlasi se nam tu vanoce a londyn je ozdoben světelky a výzdobou,ale nemuzu rict ze bych vanoce citila tak jako doma...Sice milion svetelek a ozdob na obchodech,ale prave vanocni trhy jsou tu zřídka,spíše komerční atrakce nez klasické vanoce.A kdyz uz najdete Stanek tak je inspirován Germeny Vánoci.No Apson ze tak.Ono je to asi tim,ze jsme stale v praci a nemame moc cas vnímat vanoce v ulicích.Ale aspon mrazem ktery tu po ranu je se to da poznat :<>) snih bohuzel ne,pac nez snih dopadne na zem promění se v déšť :) kdyz mi rodiče poslou fotky Prahy vanocni,hned se mi zasteskne po tradičních Vánocích... Dnešním ránem jsem zlomila uz po několikáté hůl nad lidmi z domu a pochopila zklamaní z Francouzů a jejich nátury a chování ke společným vecem.Muj a názor moji segry se na Francouze rapidně změnil.Zlatiiii Londynane :<>) Nase agentura nam zamítla odchod z domu ted,ze nam nevrátí deposit kdyz odejdeme,takze musime čekat do 5.1. a pak padáme pokud nam pani Nikol podrží byt co jsme si nasli.Share house je zkušenost jako prase a uz nikdy více toto neabsolvuji!Hold jsem cistotna a mam rada pořádek a nejim cizi jidlo a nedělám party do rana (obcas).Asi jsem jina nebo co.A vrchol je,ze ja bývala mega nerv a dokázala jsem každého servat na tri doby a ja ted nevydam ani hlásku jako driv,asi jsem nejak zmekla nebo co :) asi nemam uz na to hastereni z mladými blbecky,kterým je to stejne fuk.Tak jak me stval marco,tak ted mi v dome FAKT CHYBI!!!!Pac uměl udelat pořádek a mel 2 metry výšky a vzbuzoval respekt! :<>) "zlaty marco".A kde je Adria (suprovy kamarad z Katalánska) :) No uz jen 18 dni a pojedu domu si odpočinout a strávit cas s rodinou a pak po novem roce změním bydlení a uz bude jen dobre.Kriticke 3mesice budou za nami!Ja doufam!Porad plati to,co jsem rikala,ze jsem stastna byt tady a ze jsem jela,jen za lepších podmínek bych to brala ale vim ze vse nejde hned :<>) Vcera v praci mi rekli,ze budu senior Commis waiter a budu mit vse na starost a hlídat ostatní commisy :) akorat na penězích se to nemění :<>D No budu makat se učit menu a vse v restauraci a pak byt nakonec číšník v michelin restauraci by nebylo vubec špatne myslim :-D ale tady je to stejne nerealne!Commis uz nikdy více,diky za zkušenost!Verca mi rekla,ze by byla ochotna jet i nekam jinam,USA nebo jinam :) tak jsem nad tim začala uvažovat.Jen nevim,zda na to nejsem stará uz