Every day is new beginning, take a deep breath and start again...

You want to have fun? :-D Really hard work or how to engineer began work hard hands

13.10.2014 22:06

Tak jsem opět tady s čerstvými informacemi z meho zivota v Londýně. Dnes začal již 4 týden tady, wau ja už tu budu skoro měsíc :-) Toto letí jako blázen... Dnes mam day off jako každé pondělí, pač naše restaurace má v pondělí zavřeno. No a abych uvedla můj článek, který má dnes velmi funny název :-D Ano chcete se pobavit? Ano opravdu inženýrka vyrazila do světa makat rukama :-D Abych to vzala od začátku, tak po 2 týdnech práce a cca 7 směnách týdně, když průměrna 1 směna má 14 hodin, tak dost padám na hubu, slušně na pusu. Pauza max 1 hod a to ještě musíte stihnout jídlo pro staff a pak třeba jit ven. Když leje jako z konve, tak se člověku moc nechce do toho nečasu, ale musi vypadnout na chvili pryč, pač musi vyvětrat mozek. Zjistila jsem jednu velmi důležitou věc, která vysvětluje tlak mého head chef na perfektni servis a celkově na 1000% výkonnost celého týmu. Můj head chef je totiž od Gordona Ramseye. Pro neznalé se jedná o vynikajcího šefkuchaře magora, který fostal mnoho restaurací na špici a vyškolil tisíce lidí a sám vede luxusní restaurace. Viz videa na youtube. Takže můj šef Tim Alllen je jeden z šefkuvhařů z vysoké gastronomie a servisu školené samotným GURU v oboru Gordonem :-) Tak to musím říct, že jako moje první práce v takové restauraci je hodně mazec do CV. Je to teda za velkou daň v mega náročnosti a busy busy days in week. Co vám budu povídat, ono nosit tray with four plates těžkých jako krá.. s jídlem co nesmí se ani pohnout páč vysoká gastro má i speciální podávání, tak vám povim, že je to mazec. Když máte být very carefull a taky fast fast!!! Slova "servis please" začínám po 2 týdnech dost nesnášet :-D Ale lidé v restauraci jako tým jsou nyní už více sehraní a víc se bavíme a víc makáme a tak lidi a tým je pro mě vždy nej a tak mi to vždy zvedne naladu. Nesnášim když se někdo tvárří jako buldog anebo jako paní důležitá, to pak jedině kopnout víte kam. A lidi co mě znají tak vedí, že já umít dát najevo co si myslím a to se už stalo, takže buduji respekt :-D můj obličej už od dětsví prý naznačoval víc než jsem musela říkat, takže někdy dost streeeeeeeeees a running v práci, ale kdo chce britské money a vydělávat dvakrát co v čr, tak musí SAKRA ZKOUSNOUT EGO A SEBRAT SÍLU A MAKAT ZA DVA :-D Ano pro ty co chtejí nebo uvažují o výjezdu pryč, promyslete si pořádně pro a proti a i když člověk první měsíc strádá páč počáteční finanční zásoby jsou fuč a žije dost jako socka než dostane výplatu a pokud ho nedotují rodiče, což je u mladých cca 18 let zvykem, ale tak pořád je v jednom z nejvetsich měst, bude mít dvakrat tak vesti penize i víc nez v čr a naučí se jazyk a to nejen jeden a zažije toho tolik, že ani nebude vedet kdy a kde a co. Jinak co se týče práce tak tento rýden jsem toho měla takaž dost, že jsem myslela, že s tím šlehnu. Nesnáším pravidla a nebo spíš jakoby zbytečné opakování či nesmyslenou buzeraci za nic a ne od šefu nebo tak, ale od kolegyŇ chytrych jak radio, to je něco na mě. Takže jsem ukazála ja funguji jí já a co umím a co ne a co si muzou dovolit a co ne a je klid. Clovek i když je rad že má praci, tak neznamena, že si nechá šlapat po hlavě nebo snášet co snášet nechce. Takže prosím slabší povahy obrnit se před odletem :-D Je to velý rozdíl dělat tady a nebo doma v čr. Je tu mega moc přistěhovalců a ty dělají práci jako já nebo horší a pak jsou britové a ty jsou v kancelářích především, tzv. kravataci a  kancelářské myši :-) ale pozor za sakra jiné platy a jiný systém, páč zde nefunguje to, děláš přesčasy a že by ti je někdo zaplatil nebo chválil, NE, tady každý maká jak je jeho prac doba a nazdar, pac kdo dělá víc a myslí si že to pomuze, tak vubec. V uk je systém, že ten kdo delá víc, tak mu daní mnohem víc a vubec se mu to nevyplatí než tomu co dělá standard. Jinak jeste k mé práci, každý den naběhám schody snad milionkrát ale slyset thank you my darling nebo Marčeta thank you je velice milé a dodá vám úsměv, i když nesete tác o mnoho kilech do schodů :-))) Jo a už jsem měla i úraz :-D leštím v mega rychlosti cutlery a v tom fik a kůže pryč a krve jako z vola :-D tak všici přiběhli a šup ošetření a náplasti :-) Abych to shrnula, být ing v londýně nic neznamená, ale váš život tady znamená to nejcennější co může být = zkušenost, prožitý život, noví přátelé, peníze a vlastní štěstí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!