Every day is new beginning, take a deep breath and start again...

6. Trainee day in Michelin restaurant Launceston Place

27.09.2014 16:06

Tak a jde se na trainee do michelinky :-D Na domě si dělají legru ze mě, pač jsem nejstarší ještě s jedním španělem a jen já dostávám tyhle exklusiv restaurace ´, to už je druhá michelin. Moje kamarádka např. byla na trainee v indické restauraci a druhý den objevila v horním patře nějaký oltář  s lebkou a obřadní pult a divná křesla, tak se tak lekla, že už na druhou směnu odpol nešla a zavolala, že má jinou nabídku. :-D  trochu šokovaná byla to musím uznat, ale uklidnila jsem jí koupí plata sendvičů u mark&spencer ve slevě a posezení u toweru na slunku. Hned jí bylo lépe. 

No a odpol jsem šla na trainee až do večera. No co  vám budu povídat v Londýně je vše nevyzpytatelné, takže jestli si myslíte že doprava v Praze je vopruz, tak tady je to 100x horší a o MHD nemluvím. Nejstarší metro na světe a tolik chodeb a přestupů a linii, že muzete hrát ententýky, kudy pojedete, undergroundem nebo overgroudem nebo DLR nebo busem, já už ani nevím, je toho fakt dost. No nejlepší je, když máte být někde na čas a vyrazíte sice včas, ale co se nestane, Proč nezavrít skoro celou district line (zelená linka) až do mé cílové stanice, že? No takže nejdřív zmatenost, ale pozor nejen má, i místní byli dost mimo z těch změn. V overgroundu mluvi zřetelne paní z reprodoktoru, ale v tube mluví chlápek a to je jak když pustíte mixer nebo kafemlýnek. To musíte sakra dobře poslouchat než odezřete co povidal. No nic tak se slušně zeptám obsluhy metra a makam na king cross po modré a tam přestup na piccadilly line a co se zase nestane, dojdu k vchodu k eskalatorum do piccadilly line a před tím sto lidi v houfu a v nem tak 30 policistů. Tak říkám super BOMBA v metru a je to tady. budu to mít za sebou. :-D sorry černý humor trochu, ale sranda musí být, halvně když spěcháte někam kde jste nikdy nebyli, neznáte lidi ani trasu do místa, pac mapa je sice fajn , ale holka jako já asi nezdedeila moc orientace, I KDYŽ MUSÍM ŘÍCT, že jsem se po ceste do Croatie s kamarádem hodně zlepšila a tady taky, dost mapek a dost hledaní mám za mnou a vetsinou uspech. No nic pochvíli nás cajti pustili do metra tak makám na metro a nastestí nejdu na tu platformu, kde skáčou fanousci fotbalu v dresech a policie je drzi ve vagonech :-))))) tak hupsnu na opacný směr a makam na Glosterbury road. Odtamtud sprinty na to dané místo. 

Dorazila jsem sem, no mazec, luxus a opravdu michelin restaurant. Přivítala mě Magali, muj kontakt pro trainee day. velmi milá a ochotná manažerka restaurace, ooooo muj sen !!! No seznámila mě s personálem a kde se mohu obléci a pak se konal meeting před otevrením restaurace pro vecer. Kolik je hostu, kdo je kdo, kdo je na co alergický, co kdo máme na práci, a tak. No a začal frmol. Práce všeho druhu, nosení plat s jídly, 4 talíře max a na nich uzasná kuchyně vonící tartufem a speciálními vunemi. Obcasné myti nadobí a lestení príboru a doplnování do vrchni casti restairace. Seznámení s head chief Tim, to je fakt borec . No vecer utekl ani nevim jak, pry jsem se rychle ucila a byla obratná a ze me stale videli makat a to se jim libilo na trainee den a ptali se zda jsem ok a zda je mi dobre nebo zda neco nepotrebuji. Proste vsichni spolu spolupracuji. Zadné separé personálu na  sekce a pozice. Pravidelná kontrola toalet a vseho co bylo treba, proste se nenudis a jeste se naucis hafo veci a vsici s tebou mluvi a bvids jak co se dela, jak co pripravuji a jak servirují a tak. od someliera po bar a tak. No vecer utekl ani nevim jak, jediná nevyhoda jsou schody z kuchyne do restaiurace, ty musí clovek dat fakt mega hodnekrat, ale co musim myslet na to jak budu mit krasny zadek :-)))) Pak si me zavolala Magali a dohodli jsme se na spolupraci a zeje nadsena a ja podekovala, pac je to super zkusenost pro me do CV. Ze to chci být dlouho.  v londýně myslim. peníze je vec druhá, zas moc to není pro zacátek, ale kdyz potrebujete kazdy tyden zaplatit nájem pokoje a MHD a jídlo, tak proste vezmete co je a budete hledat dal. U mě vzdy vítezí hodně příjemný kolektiv, to jsem tak mela vzdy! to bás totiz posíli pro tezkou práci nebo pro frmol daný den. No takze jsme domluveni na spolupráci a ze si posleme mail se smenami. Ten prisel a sice mám dva dny volno, ale pak to bude masakr trochu :-)))))) hard work proste and more busy jak rikaji oni. Tak good luck to me. 

www.google.cz/maps/uv?hl=cs&pb=!1s0x48760558d3710195:0xe1338379ae56c891!2m5!2m2!1i80!2i80!3m1!2i100!3m1!7e1!4shttps://plus.google.com/108548780573738542150/photos?hl%3Dcs%26socfid%3Dweb:lu:kp:placepageimage%26socpid%3D1!5slaunceston+place+london+-+Hledat+Googlem&sa=X&ei=6XspVKbsHtfVauLfgegL&ved=0CJEBEKIqMA0